Продовження ресурсу деталей силових установок авіаційної наземної техніки в умовах експлуатації
М. Ф. Дмитриченко$^{1}$, В. В. Варюхно$^{1}$, А. В. Кулініч$^{1}$, А. Г. Довгаль$^{1}$, В. П. Коба$^{2}$
$^{1}$Національний транспортний університет, вул. М. Омеляновича-Павленка, 1, 01010 Київ, Україна
$^{2}$Національний авіаційний університет, просп. Космонавта Комарова, 1, 03058 Київ, Україна
Отримано: 29.10.2015; остаточний варіант - 18.07.2016. Завантажити: PDF
Розглянуто питання продовження ресурсу та відновлення деталей циліндропоршневої групи двигунів внутрішнього згоряння. Розроблено методику моделювання умов роботи пари «канавка–кільце» двигунів і проведено дослідження зносостійкості алюмінієвого стопу Ал-25 з електроіскровими покриттями різного складу в парі з леґованою хромом сталлю в умовах високотемпературного фретинґ-процесу. Визначено оптимальні режими зміцнювального оброблення канавок для поршневих кілець поршнів двигунів внутрішнього згоряння.
Ключові слова: авіаційна наземна техніка, двигун внутрішнього згоряння, циліндропоршнева група, зносостійкість, електроіскрове леґування, фретинґ-корозія.
URL: http://mfint.imp.kiev.ua/ua/abstract/v39/i01/0069.html
PACS: 46.50.+a, 46.55.+d, 62.20.Qp, 68.35.bd, 68.35.Ct, 81.15.Pq, 81.40.Pq